Liseberg igår!

Hej på er!

Sjukt trött är jag idag! Vaknade rätt sent om man säger så.. vet inte om jag egentligen vågar skriva när men gör det ändå.. håll i er nu. Klockan 16... shit pommes! Fast vaknade första gången vid 12.. tänkte gå upp då men la mig och vilade en stund till.. och somnade såklart!

Igår var jag, mina bröder Christian & Johan och pappa + Linda och hennes familj minus mamma på Liseberg. Grymt kul hade vi!. Åkte massa karuseller. :)


En film från Flumeride! :) haha.. så kul!


Linda fick krama polisen :P Sen kom självaste tjuven med men den blev Linda tokdissad av.. XD


Pappa, Johan, Mange & Göran åker Flumeride


Johan & Mange högst uppe i Pariserhjulet :)


Linda & Mange i Sagohuset.. de hade väldigt bråttom av, vettafan varför ;P

Jag hade så himla kul! Älskar Liseberg! Kommer aldrig bli för gammal för det.. :D
Den värsta karusellen är ju i alla fall Uppswinget . Man sitter liksom i en megastor gunga med bara en grej över midjan som håller fast en och man har ingenting att hålla i sig i. Det är det värsta. Men så himla kul!

Älskart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha uppswinget är fett läskigt, haha NÅGON fick hju mig att åka den förra åretr :D haha men kul vare :)

2009-08-12 @ 20:39:30
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0