mörbultad.

Tänk vad fort augusti har gått! Det är liksom redan sista dagen i månaden. Sen blir det september, verkligen en höstmånad.

Vart tog sommaren väger liksom? Fort gick det!

Hur som helst.. Idag känner jag mig helt mörbultad. Känns som jag blivit överkörd av en ångvält en gång.. och som att ångvälten backat och kört över mig en gång till. En helg i Götebord med Linda har den effekten på en. Hehe.. När jag skrivit klart här tänkte jag hoppa in i duschen.. alternativt hoppa i ett varmt bad. Älskar bad! Älskar vatten!

Sen jag vaknade så har det ringt två gånger på min hemtelefon. För att undvika en knäpp situation så har jag inte ens brytt mig om att svara.. Jag har ju liksom ingen röst. Ska jag bara lyfta luren och sen vänta? haha.. nej.. det skulle bara bli knäppt. Så om det var någon som läser bloggen som ringde så kan nu ju istället skicka ett sms till mobilen. :)

Nej, bad blir det. En kopp varmt thé med.. Vi hörs senare! Då kommer det lite skoj från helgen.. = massa uppdateringar. Puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter härligt :)

2009-08-31 @ 18:06:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0