Rubrik.

vad gör folket?

Jag sitter och äter lite middag jag. Värsta blandningen blev det med ris, hemmagjord gräddsås (mums) och köttbullar. Och så lite purjo och sweet chilli sauce. Blev faktiskt gott! Kanske inte jordens nyttigaste maträtt men wth.

Igår lyckades jag få igång Discovery channel, animal planet, travel and living mfl.. men idag strejkar allt som vanligt. Kom på att jag kanske borde ringt fastighetsskötaren angående det. Får jag göra imorn istället då.

När jag ätit upp måste jag även ge mina katter sin andra dos av Axilur. Kommer dom hata mig igen.

Jag har sjuuuukt tråkigt! Det är blä att städa och städa så jag hamnar hela tiden här framför datorn. Typiskt va. Om jag kunde få tummen ur och bara fixa allt så får jag det gjort. :P haha.. gud så slö jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0