Tårta?

Jesus, så länge jag sov idag! Haha, jag vaknade klockan 14:57!!!! Har nog bara sovit så länge en gång innan och det var efter jag varit i Frankrike..

Aja, det var väl välbehövligt gissar jag..

Dagen är ju snart slut.. snart är det kväll. Undrar vad som händer. (?) Alla, typ, är på PIP i Karlskoga, en festival. Jag är kvar hemma och pillar naveln.

Katterna, eller någon av katterna (och jag gissar på Figaro) har lagt en stor illaluktande tårta på badrumsgolvet. Tack för den liksom.. Han kunde inte förflyttat kattröven trettio centimeter åt vänster och gjort det i lådan istället? Nej, såklart inte. Så det måste jag plocka upp.. står inte ut med lukten.

Sen blir det väl en liten storstädning här hemma med. Dammsuga och lite sånt.. Har ju ändå inget bättre för mig. Aja, vi hörs och ses senare.. :) Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0