Bil

Nu går den knappt en dag utan att jag tänker på att skaffa bil! Jag blir galen när jag inte kan ta mig någonstanns utan att tänka innan!

Så, nu har jag börjar lägga undan pengar. Har redan en del sparat... men vill inte köpa en bil som håller en månad och sen klappar ihop. Utan vill ha en ganksa okej bil ändå. Inget lyxåk kanske, men ni fattar... :P

Bilen till vänster är väl inget jag strävar efter direkt... haha =)

Tänk, en lördagmorgon. Du vaknar och undrar vad sjutton du ska göra... och du vet att du vill till IKEA.. och då kan du det, för du har en bil!!!!

Kommentarer
Postat av: Mum

Tänk, du vaknar en lördag morgon och längtar efter mamma och småsyskon och tar bilen och katterna med...och Oscar förstås och bara kommer :)

2009-01-29 @ 23:06:46
Postat av: Camilla

Du kan köpa min lilla pärla! Den är till salu, vi behöver inte två bilar jag och Martin så jag ska sälja min. kram kram

2009-04-16 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0