Gammalt dagboksinlägg

Hehe, jag hittade en kul sak för någon dag sen när jag kollade igenom våran dator.. Innan jag skaffade mig en blogg så roade jag mig genom att skriva i anteckningar. :P Har en hel del "dagbok"sinlägg där, väldigt kul att läsa!
Det känns som om jag kunde prata mer öppet då.. uttrycka mig mycket mer på nåt sätt.


"11/2-07

Jisses vilken helg! Helt underbar. har sovit så gott med Oscar. Gud
vad fin han är!
Jag vill så gärna bara att han ska bo lite närmare. Typ 27 mil
närmare.
Han kan väl flytta till Örebro så kan vi umgås så mycket vi vill!
Jag är nog fan lite kär.. jag tycker om honom iaf. Så jävla mycket!
Så himla fin! Och snäll, verkligen jättesnäll! Social, kan prata med
alla och blir vän med alla. Och gosig. Vi har bara legat och
kramats hela natten. Pussats en del med. Men han har hållt om mig,
kliat mig på
armen och hållt på med mitt hår. Allt som jag bara älskar när någon
gör! Och när han gjorde det, självmant, då smälte ju jag.
Han låg och kollade på mig när jag sov.. han sa att jag såg allvarlig
ut när jag sov. Nästan arg eller sur. Men jag är inget av det.
Jag är bara glad. Jätteglad.
Hans skrattgropar är ju bara att dö för! Och hans lite lockiga hår.
Precis så som jag drömt om att en kille ska ha."  ...........
.............
"Vet inte om det kanske är lite för bra allting. Är lite rädd att jag
ska börja få känslor för honom och att han sen ska ångra sig för vi
bor så långt bort från varann.. Men jag tror att om man vill att det
ska funka så får man det att funka.
Jag skulle verkligen vilja att det funkade."........
...........
"Oscar, Lars Jönsson. :)"..........
..........
"Jag har fallit.
Undrar om han ringer eller skickar något mess ikväll.. Hope so!
Nu måste jag göra något annat.. tänka på något annat. Pallar inte
att inte veta. Jag vill veta nu. Tänk om han inte vill.. :(
hm..
tiden får avgöra. jag vill iaf, bara vänta och se vad han vill.

Puss och kram hela dan."

Kallas att vara kär va? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gulligt att läsa! :) Det är så man vill att det alltid ska kännas. Men man kan ju inte sväva bland rosa moln ständigt och jämt :). Hur skulle det bli..haha...kram...miss you

2009-01-19 @ 20:58:37
Postat av: jennie(sis)

naaw...vad sött!...där var du verkligen nykär va??:)//vi saknar dejj massor...vi fick skriva uppsatser i skolan...om vad som helst...o då skrev ja om dig! :)..som sagt, saknar dejj massor o hoppas vi träffas snart!

2009-01-19 @ 21:05:36
Postat av: Sandra

Svar: Jag gissar på att den första var mamma.. :P

Nej, men önskar jag kunde få sväva lite på moln iaf.. eller, lite mer.



Jennie: aw vad söt du är! Den vill jag läsa sen! Den får du ta med dig nästa gång du kommer hit eller när jag kommer hem och hälsar på! Väldigt gulligt av dig! -får tårar i ögonen-

2009-01-19 @ 22:59:26
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0