Jag har ont :(

Det vill inte ge sig i magen.. eller, ja, det som jag har förklarat hundra gånger nu.
Inte i magen utan på vänster sida under nedersta revbenen där magsäcken och(?) tjocktarmen(?) sitter..  Pratade med en läkare på jobbet i veckan och hon tyckte jag skulle börja äta Omeprazol igen och hjälper inte det på två veckor så får jag gå till läkaren igen.
Haha, hon frågade massa saker... och så sa hon; Ja, du är ju ung och så, så du behöver nog inte oroa dig för att det ska vara cancer i alla fall!
Mina ögon kunde inte bli större, det hade jag inte ens tänkt på. :P Men det är klart det inte är cancer... men det lät bara så kul när hon sa det. Inte för att det är kul att ha cancer.. äh, ni förstår vad jag menar hoppas jag! (...)

Har ätit det i.. tre dagar idag och det har inte hjälpt nåt än. Jag får kanske ha lite mer tålamod. :P
Tabletterna alltså..

Men jag har ju haft detta länge nu... flera månader! Börjar bli lite tröttsamt.. och så blir jag lite orolig för man vill ju gärna veta vad det beror på.
Ska jag försöka förklara hur det känns så är det närmsta jag kan komma på, som när man har ett stort och ont blåmärke som någon trycker på.. ja, typ så.

:) Jag vet inte hur intressant ni tycker det är att läsa om mina krämpor.. men det får ni göra ändå. För det är bara jag som tycker synd om mig... och då skriver jag det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0