Bara för att jag är så jävla bra!

Lite glad får man väl vara? Jag har fixat bloggen som det var innan! :D Och dessutom gjort lite mer ändringar.. som i alla fall jag ser. :P

Kanske håller jag på att få solsting?

Känner mig lite konstig i huvudet faktiskt.. haha.. ska ta mig en lång och kall dusch nu. I kväll blir det utgång! :D Ska till Liquid.

Jag ber förresten om ursäkt för inläggen nedan, alltså typ åtta inlägg ner, minus musiken. :P Det var bara korta och tråkiga inlägg utan något större innehåll..
 Aja, gott folk. Jag ska skärpa mig nu! Puss & kram hela dan!

(Bilden är rätt gammal... eller i alla fall en tre veckor... men den talar om ganksa bra hur jag känner just nu i värmen. Lite glad men ändå besvärad. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0