Stället Vid-Hörnet Av-Torget

Bilder från i lördags kväll!
Tanken först var ju att vi skulle gå till Liquid men vi gick istället till Stället. (Bästa namnet!) De spelade 90-talsmusik heeeela natten och det var så himla bra! Gud vad glad jag blir av sån musik. Till varje låt så har man ju ett minne, typ. Vi dansade och dansade och jag blev bara gladare och gladare.. kan inte riktigt förklara.. :P det var nog musikens "fel".
Varmt som  f a n  var det också! Alla blev toksvettiga av all dans.


Jag måste verkligen tacka Millan och Mange speciellt som betalade för mig! Tack tack tack! Jag lovar att ni får igen en vacker dag! :)


Millan och hennes boyfriend Marcus gullade en del. :)


Millan och jag med! :P Fast kanske inte på samma sätt.. haha


Henke och Kim var också med! :) Kim såg jag inte så mycket av eftersom han fastnade vid "kasta-bort-pengar-bordet"....


Jag var så himla danssugen :)


Mange var himla glad! :)


Och detta får bli låten som sammanfattar kvällen. Haha.. Så himla bra!!

Tack friends för en kanonkväll, som vanligt! Med all dans och allt. ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Fredags kväll? Var det inte lördag?

2009-07-06 @ 03:11:51
URL: http://sjubarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till mamma: Jojust det! Tack.. jag skrev visst fel!

2009-07-06 @ 12:21:04
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0