Ännu en sån där lista då..

Jag har ju inget bättre för mig ändå.. :P Den här har jag gjort förut.. för ca 2 år sen.. och svaren har ändrats en hel del sen dess..

Namn: Sandra Maria Nilsson
Piercingar: Bara öronen..
Tatueringar: Jupp, me and my angel.
Längd: 166,5.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Nej....
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag trivs bra här nu.
Tänker du på självmord: Verkligen inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet inte.. kanske? ibland?
Dricker du: Dricker nog det mesta.. men inte kaffe.
Använder du droger: Nix.
Röker du: Nix.
Vilket shampoo använder du: Haha.. om nu det intresserar så är svaret varierande mellan flera olika. Bland annat Matrix So Silver (lyxschampoot :P) och sen budgetvarianterna Wella och Elvital. hahahaha....
Vilken parfym använder du: Olika :) Tycker om CKIN2U väldigt mycket. Och allt som luktar kokos och vanilj...
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Nej, inte direkt...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ohja!!

Senaste...
Film du hyrde: Hm, jag har ingen dvd.. så jag har inte hyrt film på en evighet.
Film du köpte: Hehe, köpte Borat för några månader sen...
Låten du lyssnade på: Coldplay - Strawberry Swing
Låten du hade på hjärnan: Bjørn Eidsvåg & Elvira Nikolaisen - Floden
Låten du laddade ner: :)
Personen du ringde: Hm, det är nog fortfarande Michelle...
Personen som ringde dig: Kim
Tv program du tittade på: Ugly Betty som går i bakgrunden just nu. (Haha, samma svar som innan!) som är slut nu när jag uppdaterar..
Personen du tänkte på: :)

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Jag vet inte..
Utnyttja någon: emot!
Självmord: emot!
Att använda droger: emot.
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot!
Förhållanden: för, såklart.

Favorit...
Mat: Fiskgratäng, lasagne, hemgjorda köttbullar.. mm..
Låt: Åh, jag har så många! Men just nu är det nog MGMT - Kids
Sak att göra: Umgås med nära och kära.
Sport: Brottning. :)
Dryck: Smirnoff, Breezer - Waterlemon, vatten, fanta.
Kläder: Jeans kanske.. långa linnen och korta klänningar.. :)
Film: Kollar inte så ofta på film... så vet inte riktigt..
Bil: Jag är ju kanske inte den mest bilintresserade människan på denna jord...så vet inte.

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Mm...
Gråtit över en flicka: Ja.
Ljugit för någon: Jo.
Varit i slagsmål: :P Ja.
Blivit arresterad: Nej. hahaha!

Antal...
Gånger du varit kär: Åh jag vet inte.. kanske låter lite illa... men sådär riktigt kär så kanske två.
Gånger ditt hjärta brustit: Två.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet inte.. :/
Personer du kysst: Eh, har aldrig räknat faktiskt..
Pussat: Inte detta heller.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: :P vet inte. 30 kanske.
Ärr du har på kroppen: Några.

Ska bli skoj: Hm.. jag har inget att se fram emot... :(
Ska inte bli skoj: Dunno.
Sparar till: Ehm, inget just nu...
Väntar på: Bättre väder och bättre tider.
Dagens dryck: Vatten.

Senaste...
Bok du läste: Stulna döttrar av Malika Koddour
Personen du fick mail av: hm.. en gammal arbetskompis..
Personen du fick brev av: Personen? Folktandvården...
Personen du fick sms av: Oscar
Saken du köpte: Mjölk

Vad har du gjort idag: Inte ett jävla skit. haha
Var det kul: Verkligen inte.

Hur tidigt stiger du upp: Halv tio eller nåt.
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra ikväll: Kolla på Desperate Housewives
Är du seriös: Alltid.
Vad är du allergisk mot: Nickel.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Ja :D
Favoritserie: Greys Anatomy.

Snabbisar...
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Winnerbäck :)
Salt eller socker: salt. :)
Gillar du ketchup: japp.
Är du glad nu: Mjo, jag är ju inte ledsen iaf..
Var du glad igår: En stund. :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Yes.
Vad dansar du till: Musik. :)
Stockholm är: En bra shoppingstad.
Göteborg är: Världens bästa stad.
Kan du sjunga: Ja, men inte speciellt vackert faktiskt.
Mer värt än guld: Lyckan.
Spaghetti eller makaroner: Potatis?
Ett land jag helst vill besöka: Åh, massa länder.. vill se allt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Är du bara 166.5 cm? :O

2009-06-09 @ 23:32:08
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: hehe, vadå "bara"? det är väl ganska normalt?

2009-06-09 @ 23:52:30
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det tror jag inte, snittet ligger nog lite högre ;)

2009-06-09 @ 23:59:11
Postat av: Pelle

Hej! vem var du i slagsmål med och varför?

2009-06-11 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0