bakisprat

Usch vad jag mår dåligt idag.

Jag mår så jävla illa.

Men jag hade kul igår. Hade så himla trevligt igår. Det var mysigt igår.
 Äntligen en bra midsommar.. :P Vet inte varför.. men jag och midsommaraftonar brukar inte gå ihop. Allt brukar alltid bli pannkaka på just midsommar.. men inte igår. För igår var det kul. Nämnde jag att jag hade kul?

Jag har laddat in bilderna på datorn nu och fick en mig en liten överraskning när det är massa bilder på massa saker som jag inte alls vill ha i min kamera. Den som tog dom bilderna kanske vill ha dom själv? :')

Anyways.. bilder kanske kommer senare. Är det okej med folket?????? Får jag inget svar innan klockan 16 så tar jag er tystnad som ett ja.

Nu ska jag försöka äta lite frukost.... men mår sjukt illa... så får se hur det går.
Puss & kram alla ♥


Efter klockan 16:00 så kanske det dyker upp folk i stolarna.

Kommentarer
Postat av: jennie

Sandra!, vad har vi sagt om det där med att vara bakis??, du skulle ju inte vara det så ofta! :P:D

2009-06-24 @ 07:54:51
URL: http://jehniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0