Bilder från idag!

Bjuder på en liten bildkavalkad från idag nu. :) Kanske kan vara kul.. jag vet inte.


Jag gick ju som sagt till parken. Käkade jordgubbar. Så himla gott!!!! Leva på jordgubbar!


Jag stekte. :P haha


Bara en blomma. Jag höll på med min digitalkamera i hundra år för att lyckas få in skärpan på blomman istället för bakgrunden.. och till slut så lyckades jag ju typ. Den ställer ju in sig automatiskt... dumt.


På kvällen åkte jag, Kim, Einar iväg för att fiska. Vi mötte upp Mange och en till.. som jag inte minns namnet på. (Ursäkta mig). Det blev bara en liten stund.. och inget napp för mig. Sen tog några av oss ett dopp med. Den här gången var jag en av dom! :D Riktigt varmt i vattnet var det!

Men vet ni vad? Nu har jag inget mer att skriva.. :P Så bye for now! Krampuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0