Dagens syn

Åh Herregud säger jag bara.

Helt slut i armarna är jag! Men är i alla fall hemma nu.

Tänk er detta: En tjej med gårdagens smink och kläder, oduschad. Går och bär på två stora burar med två små katter i och en axelväska och en konsumpåse.

I den ena buren mjauar en katt var tredje sekund och springer fram och tillbaka i buren. (vilket gör att buren blir svårare att bära för den åker fram och tillbaka i handen)

Det regnar.

Jag får stanna var tionde meter för att ta nytt grepp och vila armarna.

En gubbe på en balkong betraktar mig noga och frågar mig när jag går förbi: "Det där är tungt va?"
Det där är tungt va?????
Näej, inte alls va! Smartskaft nummer ett liksom! Men jag svarade med ett kort: ja. och traskade vidare.

Men nu är jag hemma. Och nu ska jag ta mig ett bad! Det behöver jag om man säger så.... återkommer sen med en dagens låt. Puss & kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0