En sån där lista som ingen någonsin orkar läsa men jag gör den ändå.

Haha, jag läste en blogg igår där han skrivit ungefär såhär: "Jag har en frågestund med mig själv eftersom jag har för få läsare för att kunna ha det med mina läsare" Så jag snor hans idé.. har ju gjort såna här grejs tidigare.. men numera så ska jag alltså kalla det för frågestund med mig själv.
Dett quizet har jag också gjort tidigare.. Hittade det i arkivet från april 2008. :P Men nu blir det lite andra svar.. läs om du orkar. hehe

  • Vilken svordom använder du mest? Fan
  • Äger du en iPod? Näe.
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nio nu när jag inte har något att göra om dagarna.
  • Hur många resväskor äger du? Hm, en stor....
  • Använder du flip-flops? Juppsi, på sommaren kan det nog allt hända.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Ica.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är helst fotograf faktiskt.. :P
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Jag såg Bolt igår.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Helst med en vän :)
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil kanske :)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ohyes.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare..^^
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Coldplay & Håkan Hellström.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, inte vad jag kan minnas...
  • Vad åt du till middag senast? Hm... i fredags åt jag grillat!
  • Använder du huvtröjor? Ja?
  • Kan du vissla? Nej...lite...
  • Vem var den senaste som ringde dig? Kim.
  • Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Någon som går högt upp, snabbt och som får en att känna sig helt i trans från g-kraften. Haha
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha, det gör de säkert.. :P Någongång ibland.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 019
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja! Gör fortfarande.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jag vet inte.. Marieberg va?
  • Hur många syskon har du? 6 småsyskon. Två systrar, (en i himlen) och fyra bröder.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Kanske, jag vet inte. Jag är blyg inför alla...
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Coyote Ugly.
  • Äger du några band t-shirts? Hm, ett linne från Lasse Lindh.
  • När flög du senast? När jag åkte hem från Thailand i vintras.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st. + en pall.
  • Läser du för skojs skull? Ibland. men äger lite dåligt med böcker...
  • Pratar du några andra språk? Engelska och väldigt lite tyska och spanska.
  • Diskar du din egen disk? Nej, jag ringer mamma. (Skämt!) Klart jag gör.
  • Har du gråtit offentligt? Ja.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär dator.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är kul att lära sig nytt.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag skulle vilja göra en till tatuering.. men vet inte vad för nåt bara.. :P Måste klura ut det först kanske. 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja.. :P Jag är kanske lite gammeldags..
  • Kan du kasta macka? Ja?
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
  • Vad har du med dig in på bion? Ett trevligt sällskap och kanske popcorn eller lite smågodis.
  • Vem var din favoritlärare och varför? Gabriella i tvåan. För hon var alltid så snäll. Och hon var med när Mia gick bort och var ett stort stöd för mig. Och Gun Bellander 7-9.. och Jonas 1-3 HR.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Hm, inte vad jag vet..
  • Vad har du för väder? Blå himmel, solsken och kväll..
  • Har du en favoritblogg? Ja, har några jag läser varje dag.
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jadu, det var kanske svenska eller servering.
  • Gillar du att flyga? Ja, det är mysigt..
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet, rolig, romantisk och ärlighet.
  • När sov du senast på golvet? Haha, jag har inte en aning. Kanske någon gång när man var liten och protesterade mot mammas ordinationer.
  • Vilken är din favorit drink? Rosa panthern och Redbull Vodka
  • Vilken är din mammas hemstad? Imatra, Parikkala. Eller hur sjutton det stavas.
  • Din pappas hemstad? Hallsberg, Åsbro.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7. Men någon gång ibland så går det ju bra att sova mindre..
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Motsatsen.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag hamnade i trubbel för att jag pratade för lite på lektionerna. 
  • Vilken är din favoritfrukt? Päron, banan och mango. Jag vet, det var flera.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23!
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Just stavning har jag alltid varit petig med men det där med grammatik är inte min starka sida.. :P (Därav säger inte jag att jag aldrig stavar fel, för det vet jag att jag gör ibland.)
  • Tror du på liv på andra planeter? Jag tror inte på "ailiens" men tror det finns någonting som lever där ute. Alltså små, små, små, små microvarelser.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mamma i lördags morse. Big time!
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Dunno.
  • Vad var det senaste du åt? En smörgås.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta könet, helt klart!
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har fått höra att jag är döpt efter en popstjärna på 80-talet som hette just Sandra.
  • Gillar du senap? Ja, mild.
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? När allt känns svårt så blir det nog mest negativt, tyvärr. Men det finns alltid någon som har det värre.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Fick jag chansen, så ja!!
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Haha, Briget i Bridget Jones dagbok.. :D
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope. Bara tradera x flera.
  • Tycker du om att krama folk? Nje, jag är ingen krammänniska. Kramar bara de närmaste. Eller vid hälsningar och hejdå, ibland.
  • Skulle du säga att du är trendig? Haha, nej.
  • Äger du en digitalkamera? Ja.
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sara Michelle Gellar och Sandra Bullock. Men kan inte påstå att jag själv tycker jag är lik någon av dom!
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, lite.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag vet inte.. minns inte namnet på boken. Men den var sorglig.. och jag blev arg med.
  • Vad är du allergisk mot? Nickel och laktos i stora mängder.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, inte direkt.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Tror mamma nämnt Kim en gång eller Christian.

Kommentarer
Postat av: Fredric

På frågan om du varit i Jamaica någongång får du ändra till Afrika. ;) Remember? :D

2009-06-24 @ 12:42:29
URL: http://fredricjacobsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Fredric: Haha, jajust det.. :P "Har du varit i Afrika eller?"



Eh, nej?



haha..

2009-06-24 @ 12:52:47
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0