Fika med old folks

:) Kom hem för en liten stund sen från att ha varit och fikat med lite gamla klasskompisar. :) Så himla kul att träffas igen.. vi har ju inte setts sen vi tog studenten för tre år sen. (Gud vad tiden går fort!!)


And i'm off...


Patrik fick vara med på ett kort. :) Ser lite glad ut.. hehe


Han bjöd mig på en Chai-latte.
Så hiiimla gott! (Tack Patrik, igen! :) ) Mitt sånt thé är slut.. och efter att ha druckit det idag kom jag fram till att jag MÅSTE köpa nytt snarast! :D Patrik köpte en brownie till sig själv.. men han orkade inte hela.. så jag tog mig några bitar av den med.. men inte ens jag orkade käka upp. :P Lite mastig var den.

När vi hade fikat klart kom Alvar och Roggan förbi också. Så vi satt och snackade lite grann med. Synd det ska ta tre år mellan gångerna vi ses.. :P Jaja.. så är det i alla fall. Nu ska jag laga mig nåt att äta. Vet inte vad än.. Får ta mig en titt i kylskåpet och se vad jag hittar. Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Patrik

Nu ska det inte ta 3 år till innan vi ses igen lilla Sandra! :)

2009-06-03 @ 17:51:34
Postat av: Sandra

Nej det hoppas jag verkligen inte! :) Vi får festa någon gång tycker jag :)

2009-06-03 @ 17:55:09
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Patrik

Ja det tycker jag också :) Skulle bii nice! =)

2009-06-03 @ 18:28:49
Postat av: Sandra

Patrik, då tycker jag vi paxar en dag för det! :D

2009-06-03 @ 23:23:10
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0