fulleprat

Hellu alla !

Jag befinner mig hos mamma för tillfället. Jag har varit på fest i Åsbro hos Micael. Mycket trevligt var det.. och imorn när jag är hemma så kanske det kommer lite bilder. Beroende på David. haha..

Okej, jag erkänner att jag är lite full nu.  Och klockan är inte ens mycket. Inte ens två än. Men alla stack ju astidigt. Helt plötsligt så bara; "aa, men vi drar nu" "hejdå, pusshej" och så var folket borta.

Schysst.

Aja... jag vet inte. Jag får väl kanske säga okej.  Schysst.

Kommentarer
Postat av: Johnssa

Jasså... allt beror tydligen på mig.....



Hmmm..... kul jul....

2009-06-20 @ 16:35:20
Postat av: Sandra

Men du sa ju att jag skulle fråga innan.. eller vad du nu sa..

Blev du sur?

2009-06-20 @ 16:49:20
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0