Gissa hur många bilder?

Go förmiddag alla! :)

Fy satan i skogen vad trött jag är. Jag har sovit alldeles för länge idag.. och var vaken alldeles för länge igår. Somnade inte förens vid 04, eftersom jag kände att jag absolut skulle sortera klart bland alla mina bilder jag har på datorn. + filmer. Men såklart blev jag inte klar.......

Någon som vågar sig på en gissning på hur många bilder det är jag har på datorn? Alltså enbart från digitalkameran. Bilder från år 2006. Någon gissning? :)
Vinnaren får... äran. :D Fredrik får inte gissa.

Idag skulle jag behöva ta mig en promenad till systemet för att inhandla dryck tills imorgon. En flaska Riesling kanske. Billigt, gott & bra. Eller så tjuvar jag på mitt hemmalager.. har inte bestämt mig än. Eller, både och?

Idag ska jag även vika alla kläder jag var så duktig och tvättade igår. De borde vara torra nu. Men nu ska jag ta mig något frukostaktigt att äta. See you later, alligator! ♥


Ingen som gissade, men fyller i svaret för mig själv.. 11 234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0