har jag mycket liv eller?

Jag har sååååå himla tråkigt! Hitta på nåt? :) Aja, jag gör väl en lista jag hittade på internet någonstans.

Lovar du att vara ärlig? Jag är alltid ärlig, typ.
Du heter: Sandra
Smeknamn: Nilsson, Brumma, Brambram, Sandrew....
Låt som när du är ledsen sörjer till? Mio min mio-låten (som spelades på Tarjas begravning) och Eric Clapton - Tears in Heaven (som jag förknippar med Mia)
Beroende av: Hm, inget direkt. Kan inte sova utan en kudde eller liknande under magen.. men det är väl kanske inte ett beroende. :P
Vem behöver du mest just nu: Behöver alla i min närhet lika mycket tror jag....
Vad tror folk om dig? Haha, jag har inte en aning.. Bra saker hoppas jag!
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har fina ögon tror jag... det klassiska. Och att jag är rolig. Men jag vet inte om folk är ironiska när dom säger det.. :P
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet faktiskt inte.. är kanske inte så bra på att imponera på andra. Fast skulle säkert överdriva min "brahet" och säga att jag är helt sjukt grym.. haha..
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och grym och glad och ler.
Brukar du skratta för dig själv? :) hihi, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "men ring om du ångrar dig..."
Var bor du? I Örebro
Trivs du där: Juppsi, mycket mycket.
Äger du några converse: Nej.
Vad har du för mobil operatör: Telenor.
Är du allergisk imot något: Nickel... och kanske lite laktos.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Få mig ett bra jobb där jag trivs.
Hur svarar du i mobilen: "Ja, det är Sandra" eller om jag är skeptisk på vem som ringer: "Ja, hallå?" haha...
Vem ringde du senast? Michelle idag.
Antal timmar sömn inatt: ca 7.
Sov du ensam: Mm... :(
Brukar du komma i tid: Mja, förr var jag väl kanske lite (läs väldigt) dålig på det men jag måste faktiskt säga att jag blivit mycket bättre nu.
När mår du bra: När jag är glad och lycklig. När jag är med folk jag tycker om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0