HjälmarbadEN

UPPDATERAR OCH ÄNDRAR FRÅN HJÄLMARBADET TILL HJÄLMANBADEN, tack Millan. :P

Hello bloggen!
Kom hem för en liten stund sen efter att ha varit iväg på en liten tripp till HjälmarbadEN. Första gången jag var där.. men det var ganska fint faktiskt. (Inget slår ju västkusten... men ändå) Jag badade igen. Kim också. Millan vågade inte. Millan är en chicken! :D
Sen solade vi lite.. jag höll på att somna flera gånger men varje gång det höll på att ske så var det någon som pratade med mig..





Funderar seriöst allvarligt på att gå och ta mig en powernap. För i kväll är det fest hos Joel och sen efter det skulle de till Liquid. Får se om jag drar med.
Nä, gott folk. Nana en stund så jag orkar med detta! Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Millan

HjälmarbadEN. Linda tror också att det heter hjälmarbadet btw. :P

2009-06-26 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0