Måndag

Idag har jag bränt mig! Fy sjutton säger jag! :P Råkade somna till ett par minuter när jag låg där.. och jag lovar att det var under de minutrarna jag hann bränna mig. Jaja.. jag får väl skylla mig själv, kanske. Men, jag hade faktiskt smörjt in mig! Fast bara med faktor 6..tänkte det skulle räcka.

Jag gick hem och satte mig och kollade på tv en stund
.. såklart somnar jag. Jag vaknade av att det plingade på dörren. Tänkte att är det dom där jävla jehovas en gång till så vette sjutton vad jag gör.. men det var inte jehovas.. det var pappa och bror J som stod där. Trevligt överraskning! Vi fikade saft och bullar. Pappa fixade cykellåset så nu kan jag cykla igen!

Annars har det inte hänt mycket.. har fortfarande inte ätit nåt... men är verkligen inte alls hungrig. Det är för varmt för mat! Men någonting måste jag såklart få i mig sen. :)

Ikväll ska jag kolla på SHREK! Min favorit! Såg att den går på tv4 kl 20:00. Bänka er, han är kul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0