Söndag

Hej! :)

Jag fortsätter vara sjukligt trött. Jag är då alltid trött när jag inte ska vara det... och är då så klart pigg som en mört när jag borde sova. T.ex. mitt i natten.
William väckte mig vid halv nio och frågade hur länge jag egentligen skulle sova idag. "Jag ska bara blunda några minuter till", svarar jag. Ca 30 sekunder senare påstår han att det gått ett par minuter.. så det var bara att stiga upp.
Det var ju iofs inte så hemskt tidigt, det kunde varit värre.


Igår innan han somnade fick han sig ett skumbad.


Så här trötta är vi (läs jag) idag. Men nu ska jag snart börja laga lunch. (Kyckling med ris) för sen ska vi gå till Stora Holmen och åka trampbil. (bara det inte börjar regna!)

Han vaknade förresten i natt vid kanske fyra-fem någongång och undrade vart han var. Jag sa åt han att komma och lägga sig hos mig.. och det gjorde han. Sen somnade han om på två röda.

Puss & kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0