Lista.

1. När gick du upp idag?
Haha, jag får skämmas... vid tolv kanske.

2. Diamanter eller pärlor?
:) Jag vet inte, båda?

3. Senaste filmen du såg på bio?
Jag minns inte.. Det var ett tag sen jag var på bio faktiskt.

4. Favorit-TV- program?
Gray's Anatomy, inredningsprogram och unga mödrar.

5. Vad åt du till frukost?
Två mackor med cognacmedwurst och ost på. :)

6. Vad är ditt andranamn?
Maria

7. Din favoritmat?
Tacos, fiskgratäng & köttbullar med mos, gräddsås och lingonsylt.

8. Vilken mat gillar du inte?
Hm, inget med svamp i.

9. Favoritchips?
Hm.. tycker det är godare med ostbollar :)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Viva la Vida

11. Vilken bil kör du?
Den jag kommer åt. Äger ju ingen bil...

12. Favoritmacka?
Räksmörgås.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Jag vet faktiskt inte.. jag kan inte med trångsynta människor.. Lögnare osv..

14. Vilka är dina favoritkläder?
Hm, hemma mjukiskläder, långa linnen. Ute jeans och farfarströjor.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand eller nåt annat. Vill se alla platser!

16. Favoritklädmärke?
Jag bryr mig inte så mycket om märken på kläder om jag ska vara ärlig. Haha, nu blev ni väl förvånade? ;P Modefreaket Sandra.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Var? Jag vet inte... Någonstans där jag trivs.

18. Favorittid på dagen?
Runt två-tre tror jag... När dagen är som mest "dagig".

19. Var är du född?
Örebro

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Brottning!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Fanta? Men det gick ju inte att välja på... så Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla!

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Hm, inget spännande. Jag berättar nåt spännande när jag vet nåt spännande.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Jag tror jag ville bli frisör..

27. Bästa barndomsminnet?
Har många fina barndomsminnen...

28. Varit i Afrika?
Nope.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Hm... Jag har ett minne av att jag gjort det,att jag lekte mumie.. men vet inte om jag bara drömt det.

30. Varit med om en bilolycka?
Haha, för många år sen när jag fortfarande satt i barnstol så åkte pappa iväg medans jag skulle spänna fast mig. Men så var stolen lite konstig så skulle rätta till den. Då tvätnitar pappa och jag flyger fram och knäcker vindrutan med pannan. Varför han gjorde det? Ja, fråga honom. :P Vet inte om det räknas som en bilolycka.. men det var ju en olycka som hände i en bil. ^^

31. Favoritdag i veckan?
Lördagar!

32. Favoritrestaurang?
(jag ändrade stavningen i restaurang. Innan stod det restaurant och det stavas inte så!) Men ja, vet inte... Jensens böfhus eller O'learys.

33. Favoritblommor?
Orkidéer.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Donken.

35. Äger du en cykel?
Nej, någon som förstörde min vackra fina gamla cykel.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag handlar aldrig på kredit... Så jag vet faktiskt inte...

37. Läggdags?
Nu? Nej? I natt någon gång..

38. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma igår.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Håkan Hellström

40. Favorit färg?
Brunt.

41. Hur många tatueringar har du?
En ängel på axeln. Tänk om den kunde ge mig lite kraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0