Tänkte bara säga god natt..

.. för nu är jag trött.
Har grus i ögonen.

Handlingen gick bra. Fyra påsar med mat = nästan 800:- = hua, dyrt. Men det var rätt dyra grejer i också... alltså som är dyra överallt.
På jobbet var det en tjej som satte upp lappar och frågade om folk var intresserade av Lotto. Att vi skulle gå ihop ett helt gäng och spela.. men jag tyckte inte det var så nödvändigt.... jag tycker jag alltid har sån otur ändå.. jag vinner ju aldrig. (sann Närking som jag är...)
Men så talade svärmor om idag att hon hade spelat åt mig med! Hihi, det var snällt gjort! Så nu håller jag tummarna kan jag tala om...
inte för att jag har en aning om hur man ser om man vunnit.. haha.. eller ens var. Jag har ett A4 här med kopior på våra "lottor".
Får ge svärmor pengar sen för detta...

Nu fick jag en sån där konstig känsla av att det betyder otur att skriva så här att man spelat. Jag fick bara för mig det... äh.

Men sova skulle jag ju göra.. God natt på er! ♥ Sov gott när ni ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0