Lördag

Hej!

Smått skakisbakis idag! Det blev ganska sent igår/idag om man säger så... det blev efterfest i stan och vi tre skulle åt samma håll tog sällskap hem. Vet inte exakt vad klockan var men det var ljust ute.. kanske 04-05 eller nåt...

Hur som haver.. jag har tagit mig en dusch. Känner mig lite piggare men är hemskt trött. Jag har faktiskt varit vaken sen 9:30.
Nu ska jag klä på mig kläder och sen tänkte jag ta mig en promenad* till sjukan och hälsa på farfar. :) Sen ut i parken och sola lite.

Kjol idag! :D

*mitt cykellås har gått i baklås.. eller vad man ska säga. Jag får inte upp låset och höll på att vrida av nyckeln i morse på vägen hem. Så fick bära hem cykeln! Tungt var det...men tills låset går att öppna ellet tills någon hjälper mig att knipsa av det så får jag alltså promenera mig fram.

Jaja, nu ska jag fixa. Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0