Middag med släkten

Hej på er! Idag var jag som sagt iväg och åt en morsdagsmiddag med halva släkten. Mycket trevligt och väldigt gott! Jag glömde fota varmrätten men kom i alla fall på att jag kunde fota desserten. Supergo! Frukten var godast om ni frågar mig.. Så gott med färsk annanas och grape som inte ens var sur, snarare söt! :)

Dessert.
Det var buffé vilket betyder att man fick plocka själv... om det var någon som inte visste.. :P



Jag och mina kusiner. Hemsk bild på mig.. därför jag inte syns..
...men mina kusiner var lika söta som vanligt!




Fick en inflyttningspresent av mina kusiner med..och deras mamma & pappa. :)
Jättefina ljus. De har nu fått hedersplatsen mitt på vardagsrumsbordet.

J
ag undrar bara över en sak.. det är typ nån sorts hårdplast eller nåt rullat innanför det där bandet. Är det meningen att det ska sitta kvar när man eldar eller ska det bort? Tänker det kanske rinner ut om man tar bort det.. eller så smälter det... Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0