Rent hus.. nästan.

Nu har jag varit otroligt duktig! *ger mig själv en klapp på axeln* :D Jag har diskat allt och sen städat lägenheten så nu kan jag ta emot spontanbesök! ;P Jag tog till och med fram dammsugaren och började dammsuga..men hann inte klart. Dammsugaren dog! När jag undersökte den lite närmare upptäckte jag att den var full. Dammsugarpåsen alltså.. så det betyder att jag måste köpa nya såna med... Vet inte hur intressant det är för er men ändå. :)

Hungrig är jag fortfarande för har fortfarande inte ätit frukost.. eller nåt annat. Så det är nog dags att få i sig någonting eftersom min mage bokstavligen talat skriker efter föda! Vet inte vad det blir idag... kanske pasta med tonfisk? :) Mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0