Sol i sinnet, brun inne -Rudolf.

Hej! Strålande solsken ute idag! Jag kom nyss hem efter att ha varit iväg och köpt en innebandyklubba med pappa.. kanones fin är den! :) En Salming.. vit och lite lila. :) Det fanns en brun och guldig... allra allra helst hade jag velat ha den men den var lite för dyr...
Den jag köpte nu kostade i alla fall 999:-.... men, nu var den nersatt till 299:-. :) Perfa!

Pappa var här och hämtade en bild på min lillebror som snart tar studenten.. :) Och sen fikade vi lite saft & bullar.
Pappa berättade att min farfar ligger på sjukhus och de misstänker blindtarmen. Jag ringde sjukhuset förut och ska ringa vid 15 igen.. för då är han antagligen tillbaka från operation. Får se om jag får hälsa på honom.. om han orkar det.

Ja, men jag ska nog ut och sätta mig i solen nu en stund innan det är dags att ringa igen... Hörs sen! ♥







Kommentarer
Postat av: Patrik

Snygging ;) Nu kan du puttas lite med din nya klubba ;P

2009-05-29 @ 16:43:00
Postat av: Sandra

Svar till Patrik: Haha, precis vad jag gjorde idag! :D så kul!

2009-05-29 @ 22:19:09
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Min syster tar studenten nu! Vi får se till att träffas lite innan kanske:) Vi kan ju ringa varandra!

2009-05-30 @ 09:21:57
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Sofia: Ja, absolut! Dom går väl ut vid tolv... :) Vi hörs!

2009-05-30 @ 12:44:20
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0