Ensam är stark, eller hur?

Det är verkligen sjukt varmt ute.. och det är faktiskt bara slutet av maj....men jag klagar inte! :D Det är bara skönt..

Nu har jag legat ute i parken i några timmar men kände att jag var tvungen att gå hem så jag kunde ta mig något att dricka. Smartskaftet, dvs jag, glömde ju såklart det hemma. Vatten alltså.
Linda ringde också. En mycket trevlig överraskning! Det blev bara ett kort samtal.. Men trevligt ändå att få en liten uppdatering på hur hon har det nere på Mallorca. :)

Nu har jag snart druckit 1,5 liter vatten.. var väldigt törstig om man säger så!

Idag var det massor med folk där! Några som grillade med.. luktade hemskt gott!! En massa par som delade filt och låg och höll om varandra.. Kramades och pussades och såg sådär vårkära ut. Men jag har hört talas om att ensam är stark. Jag tror på det...
Nåja, ska väl inte bli långvarig nu. Skriver bara en massa saker som kanske inte direkt intresserar.. :P Så vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0