Skräll. Jag kan inte sova. Konvers

734b53c0053fb5c1ce6cc3ace861cf8b.png

Skräll. Jag kan inte sova. Konversationen från igår upprepas i min hjärna gång på gång på gång på gång.....

Tänker på det han sa till mig. Sen tänker jag på det jag sa till han. Till slut tänker jag på vad jag skulle sagt annorlunda. Ville knäcka honom. Håna honom. Få honom att känna sig riktigt jävla förnedrad.

Första gången tjejen sa till mig att det saknades pengar så sa hon att det hade saknats LITE VARJE DAG. Men i fredags när jag var där så hade ju alla pengar tydligen försvunnit SAMMA DAG. Det hade ju hans "ögonvittne" sett. Och hur går det ihop? Svaret är: DET GÖR DET INTE.

Önskar jag kunde koppla bort allt och tänka på annat. De är såna jävla idioter att man skulle kunna jämföra dom med Hitler utan att få dåligt samvete.

Nej, nu får de här demonerna flytta ut ur min hjärna. Vill inte att detta ska vara de sista jag tänker på innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0