Fredag!

God morgon!


Nyvaken. Snygg morronfrilla va?

Fy, jag vaknade med en hemsk nackspärr idag. Kan inte luta huvudet framåt. Haha, så jävla illa!

Om bara en liten liten stund borde Oscar vara här. Om inte tåget är försenat och det skulle man ju inte blir förvånad över om det var. Speciellt det tåget som går mellan Göteborg och Stockholm (eller tvärtom).

Hur som helst, jag planerar denna dag att bli en bra dag. Ingen jävel ska få trycka ner mig så som dom gjorde igår och ingen ska få mig att känna mig så smutsig. Ska en sväng till arbetsförmedlingen och berätta allt som hänt. Blir säkert en sväng upp på stan med och göra alla de saker jag skulle göra igår men inte hann.
Puss & kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: jag skulle kunna rekommendera Phi Phi Island, såå fina stränder o lugnt o skönt eftersom det inte finns några bilar på ön :) Ett riktigt paradis!!



Ta hand om dig, det verkar som det är något tråkigt som har hänt...

Kram

2009-10-30 @ 11:36:20
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0