Lasse Lindh


Hehe, jag loggade in på min myspace idag. Har inte varit inne där på evigheters evigheter. Kom plötsligt att tänka på att jag ju en gång i tiden fick ett mejl från Lasse Lindh. Helt på måfå. Jag hade skickat en vänförfrågan till honom och så efter ett tag fick jag mejlet ovan. Gud vad glad jag blev alltså. Hoppade och skuttade runt som ett fån. Tyckte liksom det han skrev var det gulligaste någonsin och att han bad om ursäkt för att han inte blivit min vän tidigare gav mig årets storhetsvansinne.

Nu tänker ni att det säkert är ett sånt massproducerat mejl som skickas till alla och han bara bytt namnet i början men. nej. Det vägrar jag tro på. ;D

Jag och Lasse är vänner. Han skriver det själv. Han har läst om mig och godkänt mig som vän. Han är ingen idiot dock, som han påstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0