Onsdag

God morgon alla! :)

Känner mig jäkligt glad idag och jäkligt taggad. Ska iväg på hemligt uppdrag senare så bra jag har poisitiv energi idag som bara sprudlar. :D Jag hoppas verkligen verkligen verkligen det går bra idag och gör det inte det så kommer jag antagligen deppa ner mig totalt. Men nu ska jag tänka positivt!

Jag har precis klätt på mig efter att ha duschat. Är svinhungrig men har inte riktigt alla ingredienser för att äta frukost hemma. Jag har inget bröd, fast har ju knäckebröd. Har smör men inget annat pålägg. Har müsli men ingen mjölk eller youghurt. Så jäkla typiskt alltså! Blir väl en knäckemacka med smör på sen... som jag typ levt på sen Oscar åkte hem.

Så är det. Nu ska jag sminka mig och lyssna på massa Håkan Hellström. Puss & kram!

"så uppsnärjd i det blå
jag har aldrig sett nån så, uppsnärjd i det blå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0