skitstart på denna dag.


Jag är mogen.

Fy vilken start på dagen alltså. skit.

Jag vaknade av en dröm som var så jäkla obehaglig. Riktigt verklig var den med..

Så ringde jag alfa-kassan. Vet ni? De är totalt dumma i huvudet. Välj vilken kassa som helst, men fan inte dom, om ni någon gång måste välja. Jag hoppas i alla fall att allt löser sig nu för nu börjar jag bli mäkta trött på allt detta.
Fan, låt mig bara jobba. Tjäna pengar. Inte få jävla arbetsskada som förstör allt. Jävla skit alltså.

Mm, jag känner bara BLÄ!! Gräv ner mig!!

Idag ska jag i alla fall ta mig en promenad till mitt jobb, om man nu kan kalla det för det. Får jag se vad dom har att säga mig. Åh. Suck. Fan.

Nä, ta en dusch nu. Duscha av allt negativt. Går det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0