Tisdag

hej på er!

Idag känner jag mig som ett riktigt slusk. Måste duscha.

Utanför mitt fönster ser jag en stor polisbuss. Lite åt vänster ser jag två poliser stå och pratar med en tjej på cykel. Tjejen ser väldigt sur ut så jag funderar lite på om hon kanske håller på att få böter för något. Polisen brukar tydligen stå här utanför och fånga cyklister som inte använder lyse osv. Detta är dock första gången jag ser det på riktigt. Helt allvarligt, har inte polisen vettigare saker för sig än att fånga cyklister? Fan,var glad folk cyklar istället!

Annars idag har jag inte gjort ett skit faktiskt. Lite vettiga saker har jag väl gjort men det är inte mycket. Går nog att räkna på en hand.

Dagen kommer nog fortsätta i samma anda om jag får gissa. I kväll är det ju DH på femman och det vill jag verkligen se. Jag hoppas min tv inte cpar ur och låter mig titta på det bara. Tv:n har nämligen börja stänga av sig av sig självt.. typ som att den blir överbelastad och får kortslutning.. eller att den blir för varm. Asstörande är det hur som helst eftersom jag alldeles nyss fått den att funka efter boxen pajade.

Men nu ska jag faktiskt ta mig en dusch. Kanske att det blir ett bad. Jo, ett bad med massa hög musik. Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :) hur är de med dej?kram

2009-10-06 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0