att göra eller icke göra, det är frågan.

Fredag idag mina vänner!

Ni som känner mig vet ju att jag ska ut som vanligt idag..... eller vänta nu... nej, det ska jag nog inte. Jag är nämligen luspank. Skulle betala min korv idag på jobbet (10:-) med kortet men det köpet gick inte igenom. Bra där Sandra. Vågar inte kolla internetbanken.
Fan vad surt alltså! Jag skulle vilja gå och handla lite ingredienser så jag kan baka bullar och kakor tills nästa helg men nej, det vill inte mitt konto. Hoppas att jag får pengar nästa fredag så jag kan handla då istället.

Någon som har lite pantburkar? haha
Jag äter Pitaya från jobbet.

På Harrys var det tydligen gratis inträde innan 22:00........ och jag har ju faktiskt tre öl ligger i kylen och väntar på att bli uppdruckna. ah.... haha, dagens i-landsproblem.
Jag vill ju inte bara sitta hemma själv och tråka. Vill träffa vännerna och snacka igen allt vi missat sen förra helgen. :)

Funderar så det knakar här hemma. Så hör ni något som låter som åska ute så är det bara jag. Ska i alla fall ta mig en dusch nu. Puss & kram fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0