Morgon!

förmiddagsinlägg.

Jag har varit vaken ett tag faktiskt. Vaknade samtidigt som Mr. L skulle iväg, så var lika bra att hålla sig vaken då. Man blir ju bara ännu tröttare andra gången man vaknar.

Klockan tio tänkte jag stå färdig utanför Myrorna. Ska leta efter en fultröja jag kan ha imorgon. Fort måste det gå, för måste hinna till systemet också innan jag börjar praktiken klockan elva.

Imorgon smäller
festen till med sin fulla prakt. Måste hem efter jobbet och förbereda och lite annat. Städa.

Men vet ni mina vänner, nu ska jag sminka mig klart och sen äta lite frukost. Vi hörs senare. Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 12:39:16
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0