söndag

Hej på er!

Helgen har bara rusat iväg. Nyss det var fredag ju. Söndagar för mig är alltid ångesladdade. Sista dagen på ledigheten liksom. Tänk om man bara kunde njuta av den här dagen istället. Det skulle bli som en hel extradag ledig.

Åhå. Jag måste städa här hemma idag. Innan det är dags att sova igen. Det ser ut som tredje världskriget haft ett slag här hemma. Jordens högsta berg är hemma hos mig, bestående av disk. Jag frågade Mr. L om inte han ville diska åt mig men då skrattade han bara åt mig. Vafan liksom. ;P

När jag städat klart ska jag belöna mig själv genom att fortsätta med nusiklistan tills 80-talsfesten på lördag. Jag har börjat tagga till hela helgen med musiken. Jag är helt såld på denna låt. ( ) Fast det har jag varit rätt länge i och för sig... visst är det 80-tal? haha...

Aja, kära vänner. Vi hörs lite senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0