tonight's gonna be a good night.

Hej hej!

Oj vad stressad jag känner mig. Har varit det sedan igår egentligen. Började städa och lite sånt på kvällen men kom inte så långt förens en lite för överförfriskad Mr. L knackade på rutan och ville in. Resten av kvällen hjälpte jag honom inte kväva sig själv.. för att avslöja för mycket. Haha

Skulle egentligen gjort en massa saker men det fick jag göra idag när jag vaknade istället. Har nog varit en riktig pain in the ass mot Mr. L. Men nu är i alla fall tårtan bakad, lägenheten städad och jag nyduschad..

Lägger upp spotifylistan snart. :) Ifall någon vill lyssna.

Nu hinner inte jag skriva mer. Måste torka mig och klä på mig. Lovar att ta en massa bilder ikväll. Så ska ni få se imorgon. Puss & kram alla fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0