tralalala.. dumdidumdidum... shalalalala

God morgon sunshines!
Härlig dag idag. Ute skiner solen för fulla muggar och kanske hinner den smälta bort den sista snön som ligger kvar på gräsplättarna. Hoppas. Är på strålande humör känner jag! Nothing can bring me down!

Lyssnar på MGMTs nya album Congratulations som man kan förhandslyssna på på Spotify. Vet inte riktigt om den är sådär jättebra. Några låtar är nog okej, men bästa albumet är fortfarande Oracular Spectacular. Kids, bästa låten! Som även är min ringsignal.
Anteckna gärna!

:) Kära ni, jag ska ta mig en dusch strax. Först äta upp min goda sallad jag gjorde igår kväll. Ska ni hitta på något kul ikväll? Jag ska nog på fest. Puss & kram till er fina! ♥


ps, hittade ett album med festbilder som jag glömt bort att jag hade tagit. Kanske kommer upp bilder senare. Puss igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0