blahablaha

Hej på er!

Jag vet att jag har varit lite av en ärta på att uppdatera på senaste. Ehm, dålig alltså.. vet inte riktigt om det kom fram i själva ärtandet där.
ehm. vad pratar jag om?
För att svara på min egen fråga så kan jag säga att jag inte har en aning.

Jag var lite nere igår på grund av ett antal saker. Vill inte gå in på varför här. Men jag hade min skäl.

Oh, jag har kollat på Dh nu på kvällen. Och ätit potatisgratäng, fläskfilé med rödvinssky. (fick med mig matlåda från jobbet i lördags..:p) såååå gott var det!

Men åh, jag har inget kul att skriva. Ledsen folks.. påhittiga Sandra har gått i ett litet mini-ide tror jag. Dvala. Återkommer snart hoppas jag.
Jag i Mr. Ls mössa som jag lånade. Sov i, hade till jobbet. Hade den heeeela tiden.. tills han snodde tillbaka den. Typiskt, den luktade ju så L:igt. (på tal om ingenting liksom...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0