Onsdag

ah, nu gjorde jag en uppdatering om numret man mms:ar till för att mobilblogga och nu kom de upp. Eller den..

Är hemma från jobbet nu och känner mig lite tom. Har ont i magen för jag är orolig och mår illa. Fick höra en rätt tråkig info igår. Inget jag ville höra. Okej om man är säker och vet - ja eller nej. Annars tycker jag man kan hålla det för sig själv. I alla fall när det gäller detta.

Och, "jag vill inte komma på din fest för jag vill inte klä ut mig." Tack för den liksom.

Aja.

Ute skiner i alla fall solen för fulla muggar. Skulle egentligen ta mig ut och få lite solsken på mig men jag känner bara för att sitta här inne och fundera.
Man kanske skulle ta och baka lite kakor/bullar tills på lördag och söndag.. hm, tål att tänkas på.

Vi hörs senare fina. Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Är man töntig och inte vill klä t sig så hoppas jag att den människan inte dyker upp på festen.

2010-04-15 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0