80-talsfesten i bilder.

Hej bloggen!

Hade en riktigt kul kväll igår. Kom en hel massa med folk. De flesta hade faktiskt klätt ut sig, var jag nöjd. :D Tänkte låta bilderna tala mest för sig själva. Har en del. Hehe

Glas.                         | Folk.                               | två.




Linda var 80-talig.

Jag bjöd på tårta som jag bakat. Mr. L köpte jordgubbar jag kunde ha på den.

Vi körde en lek där man hade en lapp i pannan och man var en person/karaktär och man skulle lista ut vem man var.

Het som smet

Millan och jag med mitt största fejksmile. :P

Linus, Linda och Mange

Sara + två vänner och Elin.

Jag, Sara och hennes kompis som jag inte minns namnet på.. skäms på mig!

Elin och Patrik. Tetris. Bästa outfit.

Mange och Jesper.

Sarastumpan och jag.

Jesper, Henke, Mange och Linus.





Mr. Tetris





Vid tolvslaget sjöngs det "jag må hon leva..." blir alltid líka generad av det. :P Försöker spela oberörd men det går sällan så.

Hade en helt superduperunderbarmegakulkväll. Helt fantastiskt kul. Dagen efter (dvs idag) var det däremot inte lika kul... med all disk. Huvudvärk på det med. Haha.. men det var det värt. :) Tack alla för ni kom och förgyllde min födelsedagsfest. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en suverän fest!

Du e en grym fotograf som vanligt;)



Jaa det var scary:O Att dö är inte kul=/



Hmm du var inte ensam om den där baksmällan:P



2010-04-26 @ 06:33:35
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe nee jag förstod att det var du faktiskt;)

Yes, det var skoj:)



Fast jag verkar fortfarande va lite bakis.. det eller så har jag blivit otroligt yr:S:S

Ha d gött!

2010-04-26 @ 20:23:25
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Moster Sari

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!



Vi kommer någon dag och firar dig.



KRAM FRÅN MOSTER O CO

2010-04-26 @ 22:04:56
URL: http://vitadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0