naglar igen och mobilhjälp

Hej på allihopa! :)

Sitter hemma hos Michelle nu och väntar på att det ska bli min tur. Hon har en kund just nu nämligen. Jag var ju och fixade naglarna i fredags... och igår jobbade jag. Det tog typ femton minuter innan första nageln ploppade av. Hehe...
Nu har tre naglar ramlat av och vi ska lägga på nya och även förstärka dem. Mycket.

Kanske funkar det inte alls att ha fina naglar på mitt jobb... och då är det så. Andra gången gillt.

Anyway...

Har någon förresten något tips på ny mobil? Jag har kollat runt lite på lite olika modeller men det är verkligen en hel djungel med allt som finns. Och vad fasen är "Android"? och 4G? och ja... någon kunnig? :D IPhone 4, är det onödigt att skaffa?

Kommentarer
Postat av: jennie

KOLLA NYA BLOGGEN! :D

vi gör så här, du köper en iphone 4 och sen byter du mobil med mig! :)

2010-08-05 @ 20:05:16
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0