alla ♥ skitdag

På söndag är det ju alla hjärtans dag. Det är en dag för alla förälskade par som ska gotta sig i att de inte är ensamma. Eller för dom som tycker om någon och kanske är på g eller liknande.

Jag vill också kunna gotta mig i att jag inte är ensam. Nej, på söndag ska jag protestera* genom att sitta i badet och lyssna på så hög musik att fönsterrutorna nästan går sönder. Kanske ska jag gråta en skvätt med och tänka på hur tråkigt liv jag har.

*Egentligen är det väl inte protestera. Har helt enkelt ingen att spendera den där skitdagen med. Men för min del låter det bättre om jag säger protestera.

Jag protesterar.

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: oscar

är i samma båt. så då e vi två =P

2010-02-09 @ 20:24:57
Postat av: Linda

jag ska ligga sjukt bakis hela dagen.



Vill du vara med?

2010-02-09 @ 21:02:51
Postat av: Sandra

Oscar: du får hitta någon du kan spendera dagen med :)

Linda: Haha, jag är nog på! :D

2010-02-09 @ 21:07:41
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0