Du räcker till, så var den du är.

Den här låten lyssnade jag på väldigt mycket när jag var.. ja, hur gammal var jag? 14? Låten hade precis kommit ut i alla fall. Spelade låten högt på repeat i mitt rum hos pappa. Satt i sängen och kände hur livet var det värsta som fanns. Ja, herregud. Fjorton ringa år var jag. Nog för att jag inte är jättegammal nu heller men lite har man väl lärt sig. Får fortfarande gåshud av den. Och den betyder nånting för mig. Minnen.

Spotify | Youtube

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är


Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Brinn hjärtat brinn
Du vet du kan förändra allting
Det blåser genom staden i natt
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0