första dagen på Pressis

Hej på er!

Haha, fasen så trött jag är nu. Är inte van att arbeta. Dagen har i alla fall rullat på fint och det har varit kul. Har skrattat en hel del, kul att personalen som arbetar där är så lätta att prata med. Dagen började i alla fall för min del vid 7:30 då jag tog en dusch. Hörde telefonen ringa och jag visste det var farmor som skulle kolla så jag kommit upp. Innan jag duschat klart så ringde det igen. Signal efter signal. Svarade och där var farmor. Jag var vaken. :P

Började praktiken vid nio. Fick börja med en av kurserna jag läst igenom här hemma under helgen. Sen plocka upp en leverans, fylla på diverse saker. Just i de här tiderna ska det möbleras om på alla hyllorna med. Så det blev mitt jobb under eftermiddagen. Fick ett A4 med en liten karta på vart alla saker skulle vara. Helt plötsligt var klockan sexton och det var dags för mig att gå hem.

Sprang förbi Ica efter order från Linda. Köpte TRE chokladkakor och FYRA burkar med pepsi. Och så en flaska med tvål. Varsågod till sjuklingen klanten. ;p

Sitter hemma nu och känner ögonlocken bli tyngre och tyngre. Kan man gå och lägga sig innan bolibompa? Går bolibompa fortfarande ens? Jag börjar bli gammal.

Nä, folket. Lägga sig tidigt idag kanske. Får väl hålla mig vaken till nitton i alla fall. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0