Gladpack.

:) Vilken bra dag det blev idag.

Är glad för två saker men tänker bara nämna en av sakerna här i bloggen.

Det jag nämnde nedan. Jag fick praktikplatsen! Alltså, jag tror ingen av er kan förstå hur jävla glad jag är. Vill bara komma igång och göra något igen och att stå sådär i en, vad säger man, butik/kiosk/affär kommer nog bli grymt. Börjar på måndag redan. I praktiken skulle det ingå en massa utbildningar som ska vara väldigt bra att ha för framtida jobb i liknade affärer.

Det roliga är att chefen sa hon skulle ringa på onsdag (alltså igår) och meddela om jag fick det men ingen ringde. Så igår var jag fasen inte helt munter.

Så här glad är jag nu.

Kommentarer
Postat av: Flozzy

Grattis till allt lycka till i morgon.

2010-02-11 @ 21:42:24
Postat av: Sandra

Flozzy: Tack! :)

2010-02-11 @ 21:50:09
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0