godkännande, förfest och powernap

Hej på er!

Fy så trött jag är alltså. Sover stenhårt på nätterna, vaknar inte av någonting. Sover i de konstigaste ställningarna så när jag vaknar så har jag inte blod i armarna. Sover nog för hårt. Om man nu kan göra det. Sen halvvaknar jag tidigt tidigt och får för mig att klockan är jättemycket och att jag inte får somna om, så ligger och håller mig vaken. Sen när jag ser att klockan bara är fem eller liknande så blir jag alltid lika förvånad. Arg.

Anyway, jag har varit uppe på stan och träffat min extrahandledare på arbetsförmedlingen. Hon skrev under godkännande om praktikplatsen och försäkringar. Nu är jag alltså försäkrad på praktiken och likaså till och från praktiken. Mycket praktiken.
Så var jag en sväng och pratade med C på mitt nya "jobb" och allt verkar så himla bra. Fan så nöjd jag är. Hon verkar verkligen vara en kanonchef och seriös. Mycker mer seriös är mitt sommarjobb. (Är fortfarande lite upprörd över det)
Hon såg fram emot att jag skulle börja på måndag och såg fram emot den dagen jag klarat "proven" för att få stå i kassan så jag kan börja jobba på timmar.
Fick en länk till en hemsida där utbildningarna ligger, så ska kika igenom dom lite snabbt redan idag hade jag tänkt.

För övrigt så verkar det bli efterfest hos mig idag. Ehm, förfest menar jag såklart, haha. Förfest hos mig. Vet inte om jag ska orka mig ut idag eller om jag stannar hemma efter förfesten. Är lite sugen på att hitta på något men får se. Se hur det ser ut ekonomiskt också. Well well, babbel babbel.

Ska nog börja med en klassisk powernap. Ja, så blir det.
Natti, puss & kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0