kattkiss på mattan.

Nu har jag varit riktigt duktig. Tog ett ryck och packade upp resväskan från helgen. Blev aningen trött på alla saker som låg överallt. Men nu är det ordning och reda igen.

Upptäckte att någon, eller båda mina katter kissat på hallmattan. Det är typ tredje gången de gör det och jag fattar verkligen inte varför. Har hällt på ättika på golvet, för hundraåttionde gången så nu hoppas jag verkligen att de kan hålla sig till sin kattlåda. Det luktar riktigt illa här just nu. En blandning av ättika och urin. Blä. Tror jag ska gå ut med soppåsarna så kanske det börjar lukta lite godare igen. Hade köpt en sån spraygrej, sån som man har när man gjort nummer två, ni vet. :P Men vet verkligen inte vart den har tagit vägen. Tror det spökar här. Får köpa ny.

Näe, står inte ut. Ut med påsarna. Bye!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag hade det problemet en gång, hade två katter. Sen fick jag höra att vissa katter inte vill dela låda med andra, så jag köpte en låda till och VIPS! så var bägge katterna renliga igen. Men du har kanske redan två lådor?



Pinngran? Nej, ingen aning. :D

2010-02-04 @ 18:34:45
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0