my new bff

Jag loggade in på min myspace för första gången på evigheters evigheter. Det var så längesen jag var inloggad där att jag till och med glömt bort mitt lösenord. Efter lite om och men så kom jag ändå in.

Då skriver någon till mig på chatten där. Vet inte vem det är. Har aldrid pratat med honom innan.

Han presenterar sig som Ramzi. Han är 23 år och kommer från Tunisien. Den fjärde frågan han ställer mig är om jag är gift. Den andra och tredje var hur gammal jag var och vilket land jag bodde i. Den första var något på hans språk.

Plötsligt skulle han gå igen. Det är då det intressanta kommer in.

Ramzi: ok i well go now ifyou wont to be on contact give my your number phone please
Sandra: no, we can talk here. Another day.
Ramzi: give me your msn
im waiting u response
Sandra: No, we can talk here.
Ramzi: You are my best friend
but how i noy you online?
tomorrow at this time u are online?
Sandra: no, this time tomorrow i'm out dancing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0